(han berättar framför kameran om hur han bytte kön eller något helt annat som också är privat och alla de han älskat eller dem han bara sög av men han sa alltid nej)

I
te-smak i munnen och nästa veckan kommer håkan till stockholm och signerar skivor på bengans. kommer jag vara där?
tåg kostar pengar och jag kommer få ännu mer ogiltig frånvaro. är det värt det?

klart som fan det är värt det.
och en annan sak
jag argumenterar och diskuterar nästan hela tiden.

"varför ska homosexuella få gifta sig i kyrkan och adoptera? barn behöver en mamma och en pappa. det är ju självklart! och föresten sofia så tycker jag att du är börjar bli extrem nu och gå över många gränser när du inte vill åka utomlands över jul och nyår och så håller du på att dricka en massa fejk-grejjer. Sojamjölk kan inte vara bra. Man måste ju mjölka korna annars dör dem och mår du hellre dåligt och dör tidigare medans du gör så att en ko får ett bättre liv? och föresten så har man ätit kött i alla tider och vi är köttätare och vi vaddå,vad ska man göra med alla djur om alla blev vegetarianer? då skulle det ju springa grisar och kossor på vägarna och allt skulle bli kaos. "

...
eh,va
va?
VA?
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA????????????????????????????????????????????????????


II

nu ska jag gå och läsa brand och dricka kaffe.
förespråkar inte våld men ibland vill jag ba skjuta nån i huvudet.

III

har varit vegan i lite mer än en månad nu.
just nu känns det inte som jag kommer svika veganismen.
jag saknar bara en sak. och det är brieost.
annars är det okej. åt pizza utan ost häromdagen och märkte typ inte att det inte fanns nån ost.
kanske berodde det på att jag var sjukt hungrig. men gott var det.


KRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAM

imorgon blir jag 17 år.
och idag tillkom det en punkt på den sporadiska "önskelistan".
en cykel. min blev stulen idag :( :( :(


Kommentarer
Postat av: julia

pissigt pissigt det där med cykeln min vän!!

2010-10-10 @ 23:03:51
URL: http://myrocket.blogg.se/
Postat av: amandaaan

Bra skrivet!

2010-10-17 @ 19:09:16
URL: http://thepaintern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0