för det finns ingen tid för oss kvar.

har sån fruktansvärd huvudvärk
mina kinder är osynligt sönderskurna
jag är så jävla äcklig
jag mår illa
känns som jag ska kräkas när som helst
det finns inget som är värt
skolan ger mig psykiskt störd ångst
fick frågan: tror du att du gör någon skillnad?





jag tvivlar på min existens vid årsskiftet

just nu handlar det om att ligga och hulka i en obäddad säng 03.30 en torsdagsnatt
(missade bussar,sönderkokta linser,spruckna koppar,försenade böcker,bortglömda prov,oborstade tänder,tovigt hår)

DET FINNS INGEN TID FÖR OSS
den är ju så jävla slut
fast
det fanns nog aldrig egentligen
det är långt hem och snart finns det inga tårar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0