let's grow old together (and die the same time)

jag vill bara dansa sönder mina spruckna hälar till hjärndöd elektronisk musik och stänga av alla bakrundsljud och framför allt trycka på paus-knappen om det nu skulle finnas en sådan. mamma påminde mig idag vid frukosten att skolan börjar på måndag.med det bekräftat har jag befunnit mig i en dvala hela dagen. sov två timmar mitt på dan och sen vaknade jag inte riktigt efter det. och jag känner att mina andledningar till skolk bara blir finare "det var ju så dåligt väder ute". jag spenderar mina pengar fel. hatar att tåg är dyrt och hatar att jag befinner mig i en ekonomisk kris. hatar att mitt tänkesätt är så banalt och hatar att klockan nu är runt 04:00 och jag har varit vaken sen 06:50. och föresten har jag två dreadsliknande saker i underhåret. ej frivilligtgjorda utan pga jag har inte borstat håret sen nån advents-söndag. lyssnar nu på white lies och en del av mig vill att skolan ska börja så man kan sitta och dricka kaffe i skolans café och rita.


Kommentarer
Postat av: julia

du glömde en punkt där på slutet bruden!

"..så man kan sitta och dricka kaffe i skolans café och rita."



OCH!!!! titta på snygga killarrrrr......

2010-03-07 @ 13:55:41
URL: http://myrocket.blogg.se/
Postat av: linda

det finns inga dåliga anledningar till skolk ;)

2010-03-08 @ 21:37:30
URL: http://simplythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0