rock n' roll är min ursäkt ikväll

i fredags var det kallt ute men varmt i hjärtat. markus krunegård kom nämligen till staden där jag bor och hade en konsert. peter morén var förband och det är han som är en tredjedel av bandet peter bjorn and john (som det är lite pinsamt om ni inte vet vilka de är,faktiskt.) men iallafall,jag och min kära vän greta kom dit 30 min innan insläpp och vädret var definitivt ej gjort för strumpbyxor och kavaj. men hur som helst så spelade peter och han var jättebra och fin så jag köpte en planch med honom på och efteråt fick jag den signerad och jag sa att jag tyckte han var jättebra och han tackade och sen sprang vi tillbaka till scen. väntade i vad som kändes som en evighet men var 25 minuter och sen kom mannen upp på scen och sen var det dansdansdansdans och sen efteråt gick jag och greta och köpte planch,och jag köpte 2 pins "Dålig på vardag" och "Munspelsdåren". Och sen när vi bara står där och chillar så går det en kille förbi mig,jag känner igen honom. men jag tänker att jag bor ju i den här staden,har säkert sett han på stan om inte annat och så äre markus! han går dit man kan köpa affisher,tygpåsar,tröjor etc och slår sig ner där och jag och min vän springer dit,fotar oss tillsammans med honom och får våra affisher signerade. han är så fin så jag vågar typ inte prata med honom. sen sprang vi till bussen.åkte hem till mig. drack vatten-vatten-vatten och åt godis. sen tog greta 00:55 bussen har jag för mig. jag dog i min säng och nu sitter jag här,dricker nypressad apelsinjucie och lyssnar på Vit Päls. och nu är klockan egentligen 00:10 (inte roligt alls)


Kommentarer
Postat av: amanda;)

wow, coolt, och så mår man så himla upp i det blå efteråt!;)

2010-03-29 @ 18:41:12
URL: http://amandakujansuu.blogspot.com
Postat av: julia

faaaaaaaaaan vaaaaaaaa naaaaace (y)

2010-03-30 @ 17:56:09
URL: http://myrocket.blogg.se/
Postat av: linda

fan va nice! om jag ändå fick mina drömmar att slå in!! haha, de kommer nog aldrig hända mej :D

2010-03-31 @ 17:56:28
URL: http://simplythings.blogg.se/
Postat av: amanda;)

Svar: Tack Sofia! :) vart helt förälskad i bilden jag med!

2010-03-31 @ 21:45:07
URL: http://amandakujansuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0