††††††††††

såg The Imaginarium of Doctor Parnassus på bio i torsdags med greta,amanda och matilda.och jag fullkomligt älskar den. jag tycker mest om filmer som är antingen utflippade,orealistiska,färggranna,mystiska och fyllda av magi typ att man andas rosa luft,rider på enhörningar,trollar bort dammet under sängen eller klättrar bokstavligen på en stege upp till himlen. men jag älskar också filmer som är fyllda av misär,våld,ångest,droger,känslan av att vara utanför och missförstådd,dåliga vanor och att leva med andras dömande blickar. jag är allergisk mot filmer a lá A Walk to remember. Vidrigaste jag nånsin sett. och filmer i highschoolmusical anda får mig spyfärdig. men annars så,efter bion iallafall var vi litehungriga så vi stack till max och käkade greenburgare. kom hem runt 01.00.
fint det med skola dagen efter. imorgon börjar skolan igen och då har vi bild. längtar!

föresten! idag sken solen och jag var hur lycklig som helst. åt tårta med släkten hos min farfar som fyller år idag.
i helgen har jag varit på erikshjälpen,myrorna och ria och fyndat-fyndat. kollade på melodifestivalen och röstade flera gånger på Salem Al Fakir. han är så finfinfin att jag drar liksom efter andan när han kommer i bild och hans låt skulle vunnit för han är så himlahimla bra. men anna är väll helt okej. men jag kom på mig själv med att tänka på vilket år jag gick på simskola medans hon uppträdde. så bra var den liksom. men lämnar er ivarjefall med en sån himla fin låt. när man hör den vill man bara cykla tills gatorna vänder och sen hänga i parker tills det blir en ny dag. här är låten.

en annan sak jag upptäckte idag. jag ska aldrig bli vuxen. hejdå.

Kommentarer
Postat av: julia

HAHHAHAHAHAHAHAHHA ASSÅ LOL!!!!!!!!!!!!!!

OLIVEN SKREV NYSS PÅ SIN BLOGG ATT HON LOOOVED A WALK TO REMEMBER AHAHAHAH

2010-03-15 @ 21:33:24
URL: http://myrocket.blogg.se/
Postat av: julia

P.S jag ska fan inte bli vuxen ja heller



go hannapee

2010-03-15 @ 21:33:51
URL: http://myrocket.blogg.se/
Postat av: o l i v i a

Sofia, tänk om du själv skulle vara SJUK I LEUKEMI OCH DIN POJKVÄN VAR SÅDÄR FRUKTANSVÄRT GULLIG OCH UPPFYLLER DINA SISTA ÖNSKNINGAR! Man dissar inte filmer som handlar om CANCER. Fu... Nu är jag helt serri djupt sårad rakt in i djupet av mitt hjärta D:

2010-03-16 @ 20:14:02
URL: http://alltomolivia.blogg.se/
Postat av: amanda;)

Hahah, bästa slutet

2010-03-24 @ 21:56:38
URL: http://amandakujansuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0