(tell me when you hear my heart stop you're the only one that know)

Anländer till peace & love tisdag ca 17.30.
här är band å artister som jag inte vill missa. blev inga bandkrockar för min del tackålov. dock bara att man kommer få gå tidigare från vissa och komma senare till vissa. gjorde en lista. mestadels note-to-self. men aja. här ären.

Band å artister jag saknar: Billie The vision and the Dancers,håkan hellström,empire of the sun,lykke li,beirut,whitest boy alive och bob hund hade varit fett. fulländad vecka liksom. perfekt. eufofori. underbart. excellent. typ ba yeah.

Onsdag
Carl Norén
  17.30-18.45  Seriöst finaste Carl jag vet. Han är bara så.så. GUDJAGKOMMERDÖAVHJÄRTATTACK.
Julian Casablancas  19.45-20.45  från strokes. Rösten <3 och inte liite goodlooking heller. oh my gaud.
Mika  21.30-22.30  Gillar texterna. Och musiken. Och han. hans utstrålning och energi.
Nour El Refai Show  00:00-00.45  Klockren,gotta love her.

Torsdag
Ane Brun
   16.00-17.00  Sjunger helt seriöst som en gudinna,en av de bästa sångerskorna jag nånsin hört.
Devendra Banhart and the Grogs  17.00-18.00  finaste musiken,no doubt. Kommentar överflödig liksom.
Vampire Weekend  18.15-19.15  Asgrymma ju. Kommer bli jävligt svettigt i publiken.
The Kooks    19.30-20.45  Kommer inte dö men mitt hjärta kommer brista lite. Bästa låtarna. Fina minnen.
Robyn    22.30-23.45 SVERIGES COOLASTE OCH GRYMMASTE OCH SNYGGASTE KVINNA. 00-talets madonna.
Kent   00.00 - 02.00  Kan inte ens gå utan eran luft i mina andetag. Sveriges ända äkta rockband. Nånsin. Kan inte jämföras med något annat band. Ärligt. Ge er.

Fredag
Kings of Convenience
 15.30-16.30  Så fina.Så fina. Får lite äppelpaj-och-bada-i-hav-vibbar. Om jag dör då,dör jag lyckliig kära vänner.
Lily Allen  18.15-19.30  Oj,hon är grym och det ska bli coolt att se kvinnan ge järnet. Hon har nice stil. Hoppas på klädbyten. He-he.
Patti Smith  19.45- 21.00   Beundrar. mycket. måste köpa Just Kids. Åtminstonde läsa.
Familjen   22.45-23.45  Inte bäst,men över medel. skånsk techno när den är som bäst.
The Ark   00.30- 02.00 Är sjukt underskattade. Några av de bästa låtarna jag hört är från Ark. Tex Calleth you commenth I och It takes a fool to remain sane. Funkar alltid.

Lördag
Adiam/Nimo/Nääk/Rusiak
  16.30-17.15 Hade jag varit gay hade jag varit olyckligtkär i Adiam. Hon är så snygg. Och hennes musik är grym. Riktigt nice.
Martin Jondo and band 17.15-18.15  Nyupptäckt av mig. Gillart. Mysigt. Fint. Asläckert.
Glesbygd'n  18.15-19.00  Oväntat kanske. Men jag gillar'e mycket. Väldigt chill men med miljö/politiska texter.
Johnossi 19.30-20.45 ASgrymma. Man must dance är nästan nostalgi och förjävla bra.
Mando Diao 21.00-22.30  VÄLDIGT bra. Välgjord musik med fina texter. Snygga musiker när det är som bäst.
Markus Krunegård  22.30-23.30 ÄLSKAR. Speciellt honom och hans texter. Han är så fin och bra. har kramat honom föresten <3 he-he..
Shout Out Louds  23.15-00.15 Så bra musik. Kan lyssna repeat i dygn. Normandie <3 de har gjort en låt som heter Meat is murder också. ÄLSKA.
Moto Boy 01:00- 01:45  Kommer bli finaste avslutningen. Oskar Humlebo aka Moto Boy är grym. Vågar ha  rött läppstift och är cool utan att det blir ansträngt (inte många som lyckas med det). Skulle vilja hänga med honom. Han verkar trevlig. Aldrig sett honom live heller så det kommer bli extra nice.

Åker hem söndag eftermiddag antar jag. Sorgset. Vill bo i ett tält och äta okokta nudlar resten av mitt liv. Typ.

p.s tänkte skriva ursäkta för att jag skriver så mycket om p&l och detta schema över artister osv. men sen så kom jag på en grej. detta är ju min blogg. å jag skriver vad jag vill. så jag ursäktar mig för att jag tänkte skriva ursäkta.
d.s

Kommentarer
Postat av: amanda

Faan va bra lista! Jag gören på min blogg med så du kan se mina band. Checka ikväll!;) typ kl 23...eller på onsdag morgon:DDD

2010-06-22 @ 17:38:09
URL: http://thepaintern.blogspot.com
Postat av: julia

asnice lista bruuDDEn

linnet kommer från gina såååatteh inte lika ;)

2010-06-22 @ 20:59:04
URL: http://myrocket.blogg.se/
Postat av: BBF

du , du sofia! mammas nya kille finns på tv nu!! typ....! kolla in, INGEN BOR I SKOGEN! Kattla är med där!!! SVT 2 kl:21:30 på måndagar! (Y) eller så kollar du in svt play! / din anija! (nästan anija) :D nää....

2010-06-22 @ 23:51:29
Postat av: amandaaan

SV:tackkkkkk pickle1!

2010-06-23 @ 00:46:49
URL: http://thepaintern.blogspot.com
Postat av: Emma

åhå, ångrar ännu en gång att det inte blev P&L för min del i år..

2010-07-03 @ 14:17:14
URL: http://classicreeboks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0