眠り

Idag gick jag till min syokonsulant och sa något i stil med att "hej jag vill sluta på spanska steg 3"
jag fick en ankät och den är nu ifylld med min spretiga handstil och signerad av min käre moder
så nu är jag fri från spanskalektionerna.Men minus 100 poäng och meritpoäng som ärligt talat känns ganska viktigt.
Har omprov i matematik på onsdag,ska sitta i aulan kl 15-17.
Sen så har jag min första bildinlämning på onsdag(!!!)
är inte klar med alla bilder + två bildrelaterade texter man ska skriva.
(bildinlämning = helt enkelt lämna in alla bilduppgifter vi arbetat med hittils.)
Annars idag så sprang jag till bussen som vanligt,åt mjukpepparkaka till lunch och en person som jag inte trodde skulle heja på mig hejade på bussen.
Nu ska jag fortsätta lite på min engelska muntliga bokpresentation som ska redovisas imorgon. Måste ju förbereda mig litegrann iallafall.

såhär känns det.

hedi slimane


Kommentarer
Postat av: julia

sv: thääänk you!

asså det är en effekt på photoscape, så att bilden delar sig i tre olika färger..typ röd, grön och blå men sedan så ändrade jag värdet på färgerna så dom blev lite annorlunda, yepp! :D



tugnt med alla inlämningar! kill me!

2009-11-03 @ 11:02:42
URL: http://myrocket.blogg.se/
Postat av: o l i v i a

Bildinlämning = Absolut tortyr som framkallar (citat från Sofia) magsår i huvudet..

I'm glad its oveeer!

2009-11-05 @ 12:38:31
URL: http://alltomolivia.blogg.se/
Postat av: julia

sv: i know!

hur går det med sjukan?? :/

2009-11-06 @ 14:08:28
URL: http://myrocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0