Vill känna pulsen från stan igen.

Har tillbringat gårdagen och mestadels av tiden idag i soffan i vardagsrummet. Jag är lite sjuk och jag har ganska tråkigt mellanåt. Jag har sex and the city marathon med mig själv och jag lyssnar på bob hund.Igår snöade det och jag trodde jag skulle dö.Jag är inte förtjust i snö. Ursch. Mamma sa att det skulle bli värre idag. Men det är inte ens vitt på marken. Himlen är däremot vit. Träden här utanför är så tragiskt mörka och för ett ögonblick ser utsikten från mitt köksfönster ut som ett gammalt svartvitt fotografi. Även fast himlen är vit är den en deprimerande syn. Fast det förstås,jag har faktiskt bestämt mig för att inte ta vaccinet mot svininfluensan. Och idag är det fredag och jag har inga spikade planer,fast jag är ju lite sjuk så det blir nog idol. Nej,nu ska jag göra iordning te eller något och kolla på film. Vad annars liksom.

fick föresten MVG på den muntliga bokpresentationen jag gjorde. Sånt är alltid kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0